stycznia 28, 2021

„Znajdź mnie. Teraz”


AUTOR: KATHINKA ENGEL

WYDAWNICTWO: PRÓSZYŃSKI I SKA

GATUNEK: ROMANS

Kathinka Engel to młoda pisarka, która eedzięki powieści „Znajdź mnie. Teraz" podbiła moje czytelnicze serce, a biorąc pod uwagę opinie innych osób myślę, że o tej autorce zrobi się bardzo głośno. Ten tytuł jest dla mnie, jak pewnego rodzaju powiew świeżości w literackim świecie, bo pomimo tego, że schemat fabuły może i nie zaskoczy miłośników romansów, to już styl Kathinki owszem. Historia wciąga naprawdę już pierwszych stron i nawet w chwilach przerwy od lektury cały czas myślałam o jej przebiegu, a ostatnimi czasy nie często mi się to zdarza. Lekki styl książki i sympatyczni bohaterowie zagwarantują wspaniale spędzony czas, a biorąc pod uwagę, że „Znajdź mnie. Teraz" jest pierwszym tomem nowego cyklu, jestem wdzięczna autorce, że nie zostawiła mnie z niedomówieniami. Dwoje młodych ludzi z zupełnie innych światów staje sobie nagle na drodze po to, żeby pomóc sobie wzajemnie. Tamsin, która wychowywana była przez rodziców pod kloszem po śmierci ukochanego dziadka, bierze sprawy w swoje ręce i wyjeżdża, że złamanym sercem na upragnione studia. W podróż wyrusza z mocnym postanowieniem, że będzie stronić od mężczyzn i nie pozwoli sobie na żadne romanse. Rhys zaś ma dwadzieścia jeden lat i sześcioletnią odsiadkę na swoim koncie. To, co przeżył w więzieniu sprawia, że musi się uczyć życia i siebie zupełnie od podstaw, a fakt, że na wolności nie ma nikogo, na pewno nie sprawia, że czuje się pewniej. Nieoczekiwane spotkanie Rhysa i Tamsin, będzie dla nich niczym terapia.



Copyright © 2014 Przeczytajmy to razem , Blogger