lutego 23, 2021

"Wybrańcy"


AUTOR: VERONICA ROTH
WYDAWNICTWO: MEDIA RODZINA
GATUNEK: FANTASTYKA


Veronica Roth zyskała sławę dzięki swojej trylogii „Niezgodni”, a teraz możemy cieszyć się jej kolejnym dziełem pod tytułem „Wybrańcy”. Co prawda nie jestem dobrze obeznana w świecie powieści fantastycznych, ale ta bardzo przypadła mi do gustu ze względu na jej jasność fabuły i ciekawych bohaterów, którzy pomimo swoich nadprzyrodzonych mocy mieli również ludzkie ułomności. Dodatkowymi walorami, na które zwróciłam szczególną uwagę, są artykuły prasowe, oraz różnego rodzaju notatki dotyczące, które są pewnego rodzaju dodatkowymi informacjami dla czytelnika.

Kim właściwie są Ci tytułowi wybrańcy ? Otóż jest to piątka młodych ludzi, którzy wypełnili proroctwo. Sloane, Mathew, Ester, Ines i Alberst pomimo ogromnego niebezpieczeństwa, jakie im groziło, podjęli próbę pokonania zła w postaci Mrocznego i udało im się wyjść z tej wojny zwycięsko.
Choć od tego wydarzenia minęły już lata i bohaterowie próbują żyć i odnaleźć się w normalnym świecie, to nie wszyscy są w stanie poradzić sobie z przeszłością. Niestety przyszłość również nie zapowiada się optymistycznie, ponieważ już niedługo zło znów wyciągnie po nich swoje macki.
Wybrańcy w mniejszym niestety już składzie zostają ściągnięci do innego wymiaru, aby tam po raz kolejny podjąć rękawicę.

Copyright © 2014 Przeczytajmy to razem , Blogger